mytimemylife

Alla inlägg under april 2013

Av Lovisa - 30 april 2013 21:37

från brasan nue! Scouterna säljde korv (loka och festis) så där var jag typ hela kvällen...   Sen så kom det en fullis som hade navelbrosk 8vet inte hur dte stavas) så naveln stog ut och var typ enorm!   USCH!!!! Men et inte riktigt hur mycket vi säljde för men över 1000 tror jag, men nog och med! Linnea åkte hem vad 16.20 färjan. Vi vaknade kl 8 sen sat vi och pratade lite sen kollade vi på tv, åt frukost, borstade tänderna, kollade på tv, körde Wii, åt lunch, skrattade, låg i en hög i sängen, hoppade strudsmatta (eller tja vad man nu ska säga för vi ligger ju mest i en hög på studsmattan     ) Vi körde blindbock och Linnea var jätte nära mig(typ en millimeter från mig) men hon tog mig ändå inte...   Jag låg typ på mage och försökte inte skratta medans hon går runt i en cirkel och säger: Där är du! Nehe, här da?.... Lovisa har du gått ut ur studsmattan? HAHAHHA! xD Har haft det jätte bra! Ska fråga om hon får sova över nästa vecka från torsdagen till fredag elle nått sånt   Vi frågade om Linnea fic sova över till i morn också men då kulle vi ha stödardag vid scoutstugan... *suck* Önskar att jag var en riktigt scout! (en som som gillar att gå på scouterna och segla o.s.v) Vilket jag inte är just nu.... Igår hade jag 20 besöare   Och hitils har jag haft 9 men kommer nog inte få några mer.


Herrå! :*

Av Lovisa - 29 april 2013 23:04

i soffan med Linnea. Hon har ipaden och jag datorn. Alla andra    nu typ så vi måsta va tysta men vi ka väll typ    snart vi med. Vi ska sova i soffan som man kan fälla ut till en säng typ. Lite kortfattat vad vi har gjort:
Legat på golvet och haft krig med spagetti, legat på golvet, legat i en hög, skrattat, ätit chips och mini tomater, kollat på fantasterna, varit "sociala"  , skrattat ännu mer, pratat ALLVARLIGT, varit seriösa. Men nu kom jag inte på något mer.


Herrå! :*

Av Lovisa - 29 april 2013 16:44

Nu har min one piece kommit och den är inte för stor eller för liten så nu kan jag ha den! Sitter nu i den och kollar på msp och videos på youtube   Vet inte riktigt när Linnea men hon kommer väll ganska sent. Men nu vet jag inte längre så...


Herrå! :*

Av Lovisa - 29 april 2013 15:53

Har läst alla men har inte svarat på någon av dem. En var fortfarande att jag hade förändrats och klagade på hur jag var... *suck* Fck life! Men en var jätte gullig och att jag till och med blev glad av att läsa. Här kommer den:

Hej Lovisa..=)


Jag förstår dig hur du känner dig, ja har läst dina inlägg.. Här måste du ÖPPNA dina ögon och se vilka som är dina ÄKTA vänner, ja var blind så länge att ja inte såg vilka som utnyttjade mig för min blyg,snällhet,pengar men nu vet jagect..


Falska vänner tycker inte om när "deras vän" ändrar sig från de svagare till det starkare... Dom kan inte göra som dom brukar och det blir en ovana för dom, dom skiter blanka fan hur du mår bara dom mår bra, tråkigt att skriva så men så är det...


Jag var väldigt blyg,för snäll,generös, ja bjöd alltid på fika,jag hade ALLTID min dörr öppen för den som va ledsen, jag till och med tog på mig mina "vänners" problem så att dom blev trygga och jag fick skit för nått ja inte gjort..


Men en dag så kom min bästa vän Enna och rent av skällde ut mig och sa DU MÅSTE STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV OCH INGEN ANNAN. så sen dess har jag gjort det och nu tar jag ingen skit och står för mina fel och brister men jag mår toppen som människa och livet rockar =)


Jag tycker de är Väldigt starkt av dig att ändra på din personlighet till det bättre i så ung ålder, ja var 20 när jag ändra min till det bättre..


Ja har en 4 bästa vänner idag som älskar mig för den jag är, jag kan bete mig som en idiot men vi älskar varandra lika mycket för det, ändrar jag mig så bryr dom sig inte bara jag mår bra =)


Skit i vad dessa personer som håller på att skriva till dig skriver, lägg inte ens energi på det, du är värd så mycket bättre...


Ha en bra dag =) /K


Tyckte att den var jätte fin! (Läs hennes blogg) Ville bara tacka så otrolig mycket för kommentaren! TACK TACK TACK   

Av Lovisa - 29 april 2013 15:02

Och kollar på videos på youtube. Har gått en promenad till bibblan och lånat en bok. Till lunch så stekte jag korv ;) Mums! Linnea skulle äta middag hos hennes mormor eftersom hon fyller år idag (linneas mormor inte Linnea) så hon kommer ganska sent. Men vet inte vad jag ska skriva nu så...

Herrå! :*

Av Lovisa - 29 april 2013 10:11

Om ni ksk har läst förra inlägget: Jobbigt...

Så skrev jag inte det för att va taskig mot er, men det är faktiskt jobbigt. Jag har ocksåmärkt att jag har förndrats o.s.v men jag trodde först inte att typ alla hade märkt det och att dom säger att jag är en ny person. Hur skulle du känna om alla din vänner säger att du är annorlunda och att den gamla du är död. Att alla hatar dig nu för att du är med den du älskar. Att du är värsa kopian av den! Att folk vill ha tillbaka den "gamla" Kommentera gärna hur du skulle känna dig.


Av Lovisa - 29 april 2013 09:57

Hade 2 kommentarer när jag loggade in idag. Den ena var från samma person som jag gjorde ett inlägg med de kommentaren och nu så säger hon att jag INTE bryr mig om mina andra vänner. Hur kan du tro nåt sånt?! Asså jag bryr mig om alla mina vänner och ni fattar ksk inte att det ni skriver sårar faktiskt! Igår grät jag skit mycket för att folk sa att jag är annorlunda och har förändrats. Alla personer förändras! T.ex man kan ju inte va en bebis hela livet eller?!   Asså ni som håller på att skriva så till mig, jag vet att ni är i min klass eller 6:an, men det ni skrver sårar mig. Att ni säger att den gamla Lovisa (som alla älskade) är ihjäl trampad! Jag är samma LOvisa, så vrf kan ni inte älska mig nu? Alla förändras och alla är olika. Men att ni säger att jag är en ny person som alla hatar och ingen kan lita på, att jag har blivit TÖNTIGARE! (hur kan men ens bli det?), att jag inte bryr mig om andra längre, att jag är VÄRSTA kopian av linnea och att ni vill ha tillbaka den GAMLA Lovisa som alla älskade, men fan! Jag älskade inte mig själv förut, jag var rädd, klen och vågade inte säga vad jag ville, att ni älskade mig för att ni kunde säga och göra vad ni ville med mig, asså det här är mycket bättre för mig! Jag kan säga till/ifrån, jag är inte lka bekymrad och ledsen längre men om ni fortsätter såhär så blir jag väll "gamla" Lovisa igen. Den som inte tror att den är något... Förra sommaren var jag INTE med NÅN på HELA sommarlovet för jag inte hade kul med nån, för dom gjorde bara vad dom vill. Om jag inte hade förändrats så skulle jag inte sitta här och skirva det här! Jag har skit jobbigt att min vänner (som jag trodde älskade mig) säger att jag är jobbigare och inte bryr sig om någon annan. Mitt självförtroende har sjunkigt ännu mer nu...   </3


Hej

Av Lovisa - 29 april 2013 09:44

Sitter och kollar på tv fortfarande men snart ska jag ära frukost tror jag. Igår på MSP så var det 2 st som frågade om jag ville bli bv med dom och båda dom var vip och högre lvl än mig och jag har typ aldrig pratat med dom. Konstigt...

Herrå! :*

Presentation


Tjenixen!
12 årig brud här som bloggar om lite allt möjligt. Kommentera gärna om du har nått tips till mig.
Herrå! ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska ha en Frågestund??? ♥♥♥♥♥♥
 JAA! :D
 NEEJ! D:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/symbols/sym-8/sym752.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/symbols/sym-8/sym752.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards