mytimemylife

Alla inlägg under mars 2013

Av Lovisa - 31 mars 2013 21:28

Nu kommer dagens moviestar... *trumvilver* Hanna<3333333 grattis du blev dagens moviestar. Du vinner en auto på msp       


Av Lovisa - 31 mars 2013 18:27

Hade tänkt att jag ska börja med dagens moviestar. Blir en ny moviestar varje dag och det kan va vem som helst. Det kanske blir nån som har get mig en auto/present/hälsning eller nån som är snäll i chatten. Jag heter Melicia<333

 

Av Lovisa - 31 mars 2013 18:21

En jätte snälla tjej har börjar kika med mig (heter 00lovisa00) hon heter Emilia och säger att jag är jätte duktig på drama och att jag är fin :)

Av Lovisa - 31 mars 2013 17:00

På moviestarplanet (heter Melicia<333) så har jag inte fått någon present på att halv år (minst) och det är inte kul att inte fått något på ett halv år :( så snälla skulle jag kunna få någon present? Snälla den som ger har ett hjärta av guld???? nu kommer några snälla mspare

Av Lovisa - 31 mars 2013 15:14

Kom nyss in från att ha hoppat stutsmatta. Igår hade jag bara 4 som var inne på min blogg   Sen så går det inte bra på frågestunden för ingen ställer frågor... Sen har jag inte fått några tips på vad jag ska blogga om. Idag cyklade vi ner på stan till lekparken och lekte där. Sen cyklade vi hem och gjorde lunch och fikade.

Har inte något mer att skriva om nu man bloggar kanske mer sen

 

Av Lovisa - 30 mars 2013 17:01

Sitter nu bredvid kusin Melker som sover och kusin Helmer som spelar på deras iPad. Sorry för dålig uppdatering med har kanske inte riktigt tid att skriva men sen så vet jag också inte vad jag ska skriva, så snälla hjälp mig! Kommentera vad jag ska skriva tack. Idag var vi vid sunnanom och grillade korv och åkte skridskor. Snart är det påskmat och sen blir det fruktsallad och kladdkaka! Sen på msp är det en jätte snäll tjej som ger mig massor av autos (kommer bild där nere) vet inte om hon läser min blogg men om du ser det här så vill jag bara tacka! ? kommer ksk blogga lite mer senare på kvällen ;) sen så har vi fått leta efter påsk ägg :D

Av Lovisa - 29 mars 2013 20:31

Sitter ni i soffan med lill kusinen och Theodor och har fredagsmys. Vi hade inga mikro popcorn så pappa fick poppa i gryta. Snart så ska vi äta ananaspaj. Ser på nått pogram om barn i nått land där killarna får plocka frukt från höga träd och sälja och tjejerna säljdes som slavar för att familjen skulle ha råd med mat. Har hoppat stutsmatta för första gången i år! :) Fast Melker ramlade och gjorde illa sitt ben så nu kan han knappt gå :( kommer nog inte blogga så mer idag :(

Av Lovisa - 29 mars 2013 15:15

Är nu klar! Målade inte naglarna :(
Outfiten kommer här:

Presentation


Tjenixen!
12 årig brud här som bloggar om lite allt möjligt. Kommentera gärna om du har nått tips till mig.
Herrå! ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska ha en Frågestund??? ♥♥♥♥♥♥
 JAA! :D
 NEEJ! D:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/symbols/sym-8/sym752.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/symbols/sym-8/sym752.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards